OPINIONS DEL 2N LLIBRE DE LECTURA: LES AVENTURES DE MOWLI 1R B

[MWGLI.jpg]

ANDREA

Aquest llibre no m'ha agradat perquè usa un vocabulari molt raro i no s'entén.Sería més lógic que se'l llegis gent més gran perquè segurament l'entendríen millor

MARIA C.

El llibre no m'ha agradat massa. Els personatges i la història són molt infantils. Les aventures són molt avorrides. A més el vocabulari és molt estrany i difícil, i encara que sortís el significat a baix m'he embolicat més que si no sortís. Trobo que la forma en la que està escrit és per a nens més petits.

GILSON:

M'ha agradat molt però es molt llarg i el recomanaria més als petits que als majors,encara que és un poquet aborrit primer no t'enteres de res però despres d'haver-lo llegit Es fa molt interesant. Estic molt content per haver-lo llegit.

ANA:

Aquest llibre no m'ha agradat massa perquè a part que és molt infantil no entenia res del vocabulari, i ha set un poc avorrit.Jo hages preferit un llibre més divertit i entretingut.El llibre era bastant llarg i la meitat de les coses no les entenia.

MARIA F:

Aquest llibre NO m'ha agradat, ja que l'història no era gaire bona i tenia un vocabulari massa rebuscat. El tema era un poc infantil i no era gaire atractiu. La veritat és que a mesura que anaves avançant, més o menys cap al segon capítol, el llibre s'anava fent més interessant, però igualment no ho era gaire. Si no fos obligatori, no me'l hauria llegit.

ARACELI:

Aquest llibre no m'agradat mica,per que l'autor ho a escrit com per a nens petits, molt llarg i el seu vocabulari era com per a persones més majors i no t'enteraves de res.Jo hagues preferit un altre llibre més divertit, com un llibre que em llegit a castellà que es titula "El asesinato de la prefesora de lengua" però no llibres de disney que son molt avorrits.

JESÚS:

El llibre no m'agradava, pero a partir del segon capitol m' ha començat a agradar més i s' anava fent mes divertit i interesant

VÍCTOR:

El llibre de Mowgli m'ha agradat bastant, però hi havia alguns trossos que em costava llegir o que tenia que tornar-ho a llegir per que no entenia rès. M'ha agradat també per que és d'aventures. Sense pensar-ho dues vegades el recomanaria a tothom.

JOAN M:

A mi m'ha agradat bastant aquest llibre, sobretot al final perquè al final s'ha fet molt interessant. Però aquest llibre m'ha costat una mica d'entendre sobretot al principi perquè no ho entenia com ho explicavem i hi havia alguna paraula que no entenia. Jo el recomenaria a la gent que li agraden les aventures.

JOAN J:

M'ha agradat molt i ho recomenaria a tot el món , perquè quan ho començes a llegir no t'enteres de res i quan has acabat de llegir-ho creus que t'ha agradat i aquest llibre té emoció amb en Mowgli , en Balú i na Baguira.

BET:

Aquest llibre NO m'ha agradat, ja que l'història no era gaire bona i tenia un vocabulari massa rebuscat. El tema era un poc infantil i no era gaire atractiu. La veritat és que a mesura que anaves avançant, més o menys cap al segon capítol, el llibre s'anava fent més interessant, però igualment no ho era gaire. Si no fos obligatori, no me'l hauria llegit.

DANIEL:

El llibre de Mowgli em pareix un poc aburrit,sobretot es un llibre infantil.M'ha agrada els llibres de més edad de 13 anys..El llibre es poc resumit...no se explica molt bé.m'he quedat per la mitat del llibre i no m'ha agradat molt..

SÒNIA:

Aquest llibre no m'ha agradat perque és un llibre difícil d'entendre, ja que utilitza paraules noves i difícils. Hi la historia no t'intrigava a vorer que passava després i era un poc avorrida.Jo crec que la història era un poc infantil i que tendrien que elegir llibres més entretenguts, divertits i misteriosos.

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio