OPINIONS DEL "NOI DEL PIJAMA A RATLLES"


YAIZA 2n E
A mi m'ha agradat bastatnt aquest llibre perquè parla de coses que han passat
de veritat; el final és bastant trist peò és molt interessant; jo crec que a la
gent que li agradi la història, jo recomano aquest llibre.


DANIELA 2n E

Aquest ha sigut un llibre que m'ha agradat molt. L'argument és el de dos nens que tenen la mateixa edat, viuen en la mateixa època, però l'unic que els deferencien és que el noi del ptijama de ratlles es jueur i l'altre, fill d'un comandant nazi
L'amistat que sorgeix entre els nois resulta bonica i l'inocència i l'ignorancia que tenen de la realitat resulta emocionant.


JORDI 2n E

Aquest llibre m'ha agradat molt. El llibre me pareixia molt aborrit fins que Bruno coneix a Shmuel; aquí es quan el llibre es posa interesant i em comença a agradar. L'amistad que s'estableix entre aquells dos nins és molt bonica i Bruno se li nota que li agrada com amic perquè
cada dia sabent que els pares no li deixaven anava a veure al seu amic

MELISSA 2n E

Aquest llibre ha sigut una historia molt polida i ala vegada,molt trista.M'ha agradat molt,bastant fàcil de llegir i molt entretengut a partir de que el dos nens es coneixen,al capítol 7.Quan ho vaig començar a llegir em va semblar molt avorrit i em dormia llegint-lo.El final m'ha paregut molt estrany ja que jo sempre havia pensat que la majoria dels llibres acabaven bé.La meva conclusió es que al final m'ha agradat molt,moltíssim.

MARISOL 2n E

Aquest llibre m'ha agradat moltíssim.Al principi no m'agradava mica perquè sempre contava el mateix,però al arribar al cap del capítol 7,quan coneix al nen i comencen a establir una gran amistat entre tots dos.El final em va deixar pensant.Em va agradar molt el final,encara que el final és molt tràgic.La conclusió:m'ha agradat moltíssim.És un llibre molt entranyable i no molt difícil de llegir encara que havia parts que no acabava d'entendre.


LEO 2n E

Aquest llibre no m'ha agradat gens ni mica , l'història estava bé , però per a mi el que ho ha fastidiat tot ha set el final , ha set horrorós , si al menys s'haguessin salvat els dos o al menys Bruno hagués tornat a Berlín hauría estat bé pero com he dit abans , el final ha set molt dolent.


BEATRIZ 2n E

Aquest llibre m'ha agradat molt , perque es entretingut pero lo que ha fallat un poc ha set el final trist , m'hauria agradat que acabesin estan junts.

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio