OPINIÓ DEL 1R LLIBRE DE LECTURA: ELS ARMARIS NEGRES. 1r d'ESO




ANDREA 1r B
El llibre no m'ha agradat perquè passen les coses molt de sobte i a vegades et pots embolicar. Pero al mateix temps m'ha agradat perquè era molt misteriós i tenies ganes de seguir llegint-lo per descobrir com acabava.

NICOLE 1r B
No m'ha agradat perquè aquest llibre és molt liós. En alguns capítols et perds totalment. Hi ha uns capítols que són molt avorrits i que no he entès res, però per a les persones que li agraden el suspense està bé.

MARIA CLAPÉS 1r B
A la fi he acabat el llibre de lectura!! La veritat, no m'ha agradat gaire. Trobo que les coses ocorren massa ràpid i que estan bastant mal explicades. També penso que no m'ha agradat perquè la història, en general, no era massa bona. Era interessant però al final no t'enteraves de res. Als últims capítols les coses passaven mooolt ràpid i et parlava d'un personatge, de repent et parlava d'un altre, després tornava a l'anterior i ja no sabies ni ón era, ni què feia. A més a més l'edició que vaig comprar tenia moltes pàgines repetides i em vaig embolicar molt.Els personatges, en canvi, em van agradar molt. Trobo que la seva personalitat era molt interessant, sobretot la del Pau.Si t'agrada passar por amb un llibre, te'l recomanc, però si no t'agrada no crec que t'enganxi gaire.

GILSON 1r B
M'ha agradat perquè en el que m'he enterat dels capítols han set molt interesants però també és molt liós perquè estan parlant d'una cosa i canvien a una altra cosa però esta molt bé i així el recomanaria.


OSCAR 1r B
El llibre m'ha agradat molt ,per ser tan misterios ,però les coses passen molt ràpit.La part que més m'ha agradat ha set la part la final perquè és el moment que mès intriga dona.

ANA 1r B
aQUEST LLIBRE, M'HA SEMBLAT UN POC INTEREsSANT PERQUÈ HAN SUCCEïT MOLTES COSES QUE M'HAN DEIXAT INTRIGADA DURANT LA LECTURA. PERÒ A LA VEGADA CONFUSA PERQUÈ EN ALGUNS CAPÍTOLS EM PERDIA

MARIA FERRER 1r B

El llibre m'ha agradat molt. el recoman a tot aquell que li agrada la intriga i màgia negra. Prò trobo que aquests llibre no està massa ben redactat ja que ha hagut vegades que no sabia que en el mateix capítol parla d'en Pau que estava a l'habitació dels armaris negres i al següent pàrraf parlava de na Julià Barrientos que estava a la habitació dels armaris. En general, la història passa massa ràpid i sense bastants detalls. Peró estic segura que si algú que sabés escriure més be que en Joan Manuel Gisbert aquesta novel·la tendria més excit. TAMBÉ DONO UNA OPINIÓ A L'EDITORIAL ALFAGUARA A L'EDICIÓ 2007 PERQUÈ POSI CORRECTAMENT LES PÀGINES !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARACELI 1r B

Aquest llibre al principi era molt avorrit i liós, perquè tot passava molt ràpid i canviava de situacions d'un moment a un altre, però els darrers capítols encara que seguien sent uns embolics, eren més interessants perquè tenen intriga, i molt misteri. Aquest és un llibre per la gent a la que li agraden els misteris i la màgia negra. Aquest llibre al final té molta intiga, perquè és un llibre d'aquests que comences a llegir i no pots parar . Bueno això és el que jo opino, però pot ser a vosaltres us agradi aquest llibre. Dic el mateix que n Maria F.,l'edició del 2007 té moltes pàgines repetides.

JESÚS 1r B
El llibre no m'ha agradat perquè les coses que passen tant de presa no m'agraden gens i te fas un embolic. Però sí que m'ha agradat perquè cada vegada tenia més ganes de seguir llegint per el misteriós que era.

JOAN JUAN 1r B
M'ha agradat molt, perquè és interesant. No saps el què passarà
amb els armaris negres, i fa un poc de por.
En alguns capítols em quedava confús i em perdia.

VÍCTOR 1r B
El llibre està bastant bè, és de misteri, suspense, intriga i quan el comenses a llegir el tens que seguir llegint perque vols sebre el que passa , però em vès agradat més si ves estat escrit millor perque en alguns capitols, quasi tots, comença a parlar de n'Alfred i en el paràgraf següent de na Júlia i de na Clara.Tambè en algun capítol es repeteixen les pàgines i et fas un embolic.
En general aquest llibre m'agradat molt i si he de recomenar algun llibre que tenc aquest segur que seria un dels elegits


MARC 1r B
A mi m'ha agradat molt perqué m'ha tingut molt intrigat des del principi , m'ha sorprés , m'ha fet tenir por, fins i tot m'ha deixat petrificat de la por que tenía. I a tú t'ha agradat el llibre o tens por d'algun armari de ca teva?.
SONIA 1r B
Aquest llibre m'ha agradat perquè ha estat intrigant i misteriòs. Però al mateix temps no m'ha agradat perquè costava d'entendre el que passava i et maretjaves amb els personatges perquè primer parlava d'un i de repent parlava d' un altre
BET 1r B
Al principi no m'agradava mica el llibre. A mesura que vaig anar llegint-lo, va augmentar l'intriga, i això va fer que m'enganxés molt al llibre. Al principi és una mica avorrit, però quan el vas llegint es fa molt fàcil de llegir. El recomano a gent que li agradi molt llegir, sobretot llibres d'intriga. L'única falta que hi he trobat és que es podria redactar millor ja que salta d'un personatge a l'altre molt ràpid i t'acabes marejant.

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio